(VJ)9th May@UNIT

090509_unit_3
9th of May , VJ at

dbUKI EVENT & HORIZONTAL presents HOUSE LEGEND ASHLEY BEEDLE(X PRESS 2)@UNIT,daikanyama

ASHLEY 's DJ was 4 hour's long set.
4 hour is longer than usual DJ,so it way rare case.
but this 4 hour told me a lot!

anyway, it was a good party for me.
hope , all guests felt like me.
thnaks a lot for Aron,and yoda san!

5/9は
dbUKI EVENT & HORIZONTAL presents HOUSE LEGEND ASHLEY BEEDLE(X PRESS 2)@UNIT,daikanyama

というイベントでVJでした。

この日、アシュレイのDJは4時間のロングセットだったので、自分も当然4時間ぶっ通しのVJでした。
しかし、さすがはアシュレイといった感じのメリハリの利いたプレイだったので、4時間もあっという間でした。
それと、当日の照明さんが非常に上手だったので合わせやすく、終わってみれば今までのVJで1,2に入る良い出来でした。
また一歩、VJのコツみたいなものが分かったような気がしました。


Aronさん、与田さん、本当にありがとうございました。

No comments

Powered by Blogger.