what color today / green

Too long red traffic sign gave me  the time for watching the sky.

sometimes I needed to stop moving and needed to wait.waiting for recovery from health problem, waiting for clean up the financial problem.

But to think from later, these moment gave me the time for feeling the beauty which I had already own.

While I was running,I didn't realize it is there and I had already own.
the answer was I had no necessary for run.
yes, I had already had.

人生の赤信号は、空を見上げる為の時間だったと捉える事にした。

自分の人生は、先に進みたいと思っても立ち止まらないと行けない時が何度もあった。健康上の都合だったり、経済的な事情だったり。

いつも、立ち止まる度に苛立っていた。
しかし後から考えると、自分が手に入れた価値の殆どは、立ち止まっている期間に思い描いたものたちだった。

走っている時には、自分が既に手にしていたものの価値に気付いていなかった。
気付いたら、自分には既に走る理由はなくなっていたのだった。
歩いても辿り着くなら、歩こう。
走らなくても進めるのだから。



No comments

Powered by Blogger.